دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

چندمین؟؟؟!

سلام سلام سلام....

امروز شدش چنمین؟؟؟؟؟

میدونم که خوب میدونی عزیزدلم...

روزای خوبی رو گذروندیم با همه خوبو بدی هاش با همه دردو غماش با همه ناراحتیاش...

این چندوقته خیلی سختی کشیدیم خیلی عزیزدلم ...

کلی مریضیو ....

بماند ....

ممنون که خیلی چیزارو تحمل کردی ممنونم ازت

خدایا شکرت بخاطرهمه چیزایی که بهم دادی وندادی خدا جون....


راه که میروی ، عقب می مانم !
نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم !
میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم !
میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .
تو فقط برای منی . . .

                                                                                                                                                                                          


                                                                                        


 

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:24 http://shadi-shadi.blogsky.com

انسانها تنها می مانند،

چون

به جای پل غالبا دیوار می سازند!

زیبا بود....

خواب گو یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:02 http://www.khabgoo.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

ممنون دوست عزیز
سایت شما رو دیدم و اونرو توی پیوندهای خودمان قرار دادم
ممنون از سایت خوب شما
امضا
میم زو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد