دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

دراعماق فاصله ها...



تو اینجایی !

کنار دستم ..

 شانه به شانه‌ی زندگی‌ام تو اینجایی !

لابه لای زبان گنگ این


حروف ..

 در فاصله‌ی بین سطرهایم ..

 در ابتدای هر بند، لبخند به دست نشسته‌ای نه


قصر می خواهم نه باغی سر سبز

 تنها پنجره ای می خواهم رو به خوشبخت ترین


کوچه دنیا که گاهی فقط گاهی تو از آن میگذری...

تو هم که ندانی نسیم عطر تنت را به


همراه می آورد،

 تو هم که نخواهی

 "به یادت هستم

آسمان به آسمان،

کوچه به کوچه،


لحظه به لحظه

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشقانه های رزقرمز رضا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 http://rrr68.blogsky.com

غمگینم...
همانند جوانی که لحظه ی اعدام...
به گریه مادرش می خندید...
خاطرش آمد بچگی اش گفته بود...
خنده ات آرامم میکند پسرم...

میم زو دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47

فقط میتونم بگم عالی بودددددددددددددددد

مااینیم دیگه....

عاشقانه های رزقرمز رضا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:20 http://rrr68.blogsky.com

مـــن فرزنــدی به دنــــیا نخواهـــم آورد

بگـــذار منقــرض شود نســـلِ غــمگین چشمانـــمان

نــسلِ دل بســتن های یواشـــکی

نســـلِ خیـــسِ گونه هایمـان

بگذار منقـــرض شود این دردهای ســـر به فلک کــشیده مان

و این دل هــای شکســته مان!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد