دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

چقدر...

چقدر دوست دارم

دستهای مردانه ات را

که دستهای کوچکم را

در آن جا میدهی

و نوازش میکنی

تا بفهمم

تو کنارم هستی،

ومن تکیه گاهی مطمئن دارم...

مرد  من... 

نظرات 2 + ارسال نظر
شین زو یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:44

و آنچه را تو میگویی میدانم
و آنچه را تصور کنی میبینم
و قسم به ذات پاک پروردگار
با تو عاشق ترینم

سلام عشق قشنگم....
دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یوسف یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:34 http://ziba11.blogsky.com

سلام شما وب زیبایی دارین هرچند فکر کنم تازه شروع کردین ولی امیدوارم هرروز پر بار تر بشه
اگه کاری از دستم بر اومد در خدمتتون هستم .

سلام
ممنون از لطفت عزیزم
تازه امروز شروع کردیم
و تو اولین نظر دهنده ی ما هستی
این رو به فال نیک میگیریم
شین زو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد