دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

با من قدم بزن....

تقدیم به تو که بهترینی و عاشقتم...

به تو که وقتی یه لحظه نیستی، انگار غم دنیا رو دلم نشسته...

میدونم که این آهنگو خیلی دوست داری...


با من قدم بزن، حالا که با منی حالا که بغضی ام حالا که سهممی

با من قدم بزن، میلرزه دست و پام بی تو کجا برم، بی تو کجا بیام


دست منو بگیر، کنار من بشین من عاشق توام، حال منو ببین

از دلهره نگو، از خستگی پرم بی تو میشینمو روزهارو میشمرم


هرجا بری میام، دلتنگ و بیقرار بی من سفر نرو، تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز، عطر تو با منه فردا داره به ما لبخند میزنه


بی تو برای من، فردا پر از غمه بی تو هوا پسه، دنیا جهنمه

دست منو بگیر، تو اوج اضطراب بازم منو ببر، با بوسه ای به خواب


با من قدم بزن، تو این پیاده رو من عاشقت شدم، از پیش من نرو


هرجا بری میام، دلتنگ و بیقرار بی من سفر نرو، تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز، عطر تو با منه فردا داره به ما لبخند میزنه


نظرات 2 + ارسال نظر
عمو علی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 http://forghanialiakbar.blogfa.com/

سلام
و درود
ممنون از حضورت

درود
سپاس از تو
بدرود

شین زو یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:31

با من قدم بزن....

asheghetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد