دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

کاترین اشتون در نشست آتی 1+5 خطاب به سعید جلیلی :

سعید من فکر کنم دیگه با نشست به نتیجه نمیرسیم ...

بیا دراز بکشیم... !
.

.

.

.

شین زو دیپلماسی فعال !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
شقایق پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

بی تربیت جاهل...

حیف که نفس گفته با ادب باشم
وگرنه .....

شقایق چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:17

اه اه شما دو تا اینجا هم دست از این ننر بازیاتون برنمیدارید؟!
سالیوان خجالت بکش بجای دیپلماسی بازی بوف ما رو بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دره دره دره دره ره ره ره ره دره دره، دره دره د د ه.....
:D
خوبت شددددددد

شادی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 http://shadi-shadi.blogsky.com

موسیقی درونت را چه کسی می نوازد که،
صدای سکوتش
تمام هستی ام را فرا گرفته است؟

ممنون شادی جون از انتخاب زیبات....

ZooMim چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:25


خیلی باحال بود....

باحالی از نفسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد