دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

احساس کردم....


احساس کردم ...



نخستین بار زیرقطره های باران ...



درپهنای دل غمناک آسمان ...



ودرآن هوای سوزناک



در کنار برگ های زردوباران خورده ی درختان



با تمام یاس و ناامیدی ام



تورا احساس کردم...



احساس کردم با آغوش گرم وآرامت



وبا بوسه های آتشین و پرمهرت



و نفس های عطرآگین و وسوسه انگیزت...



احساس کردم...



عشق را...



بودن را...



و...



معنای تلخ زندگی را...!!

                                                                               


                                                                         

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 http://shadi-shadi.blogsky.com

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد

احساس نمودم که دلم در خطر افتاد

تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت

زیبایی گل های بهار از نظر افتاد .

زیبا بود.....

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:19

الهی دور احساس قشنگت بگردم نفسم
فدای عشق قشنگم بشم
یه دنیا دوستت دارم " زو میم "

میم زو

قوربونت بشم من .....
خدا نکنه.....
من بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد