دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام

چشم هایم را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم سودی نداشت،توهمان بودی که باید دوستت میداشت

ترانه هایم...

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست

 

 و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست

 

ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم

 

و تو را آن گونه که می خواهی دوست دارم

 

ای مهربان پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود

 

 و زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهد کشید

 

تبسمی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برس

                                                                                   


نظرات 9 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:29 http://shadi-shadi.blogsky.com

حرفایت شبیه برف اند!
از آن برف های بی موقع که
نزدیک بهار می بارد و فقط،
جان شکوفه های درختان را می گیرد

این وسطا یه پستم بزار که بشه واست نظر داد جانم
البته اگه مایلی

سلام شادی جونم ببخشید....چشم
راستی خیلی زیبابود

شادی شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:59 http://shadi-shadi.blogsky.com

امشب که بلرزید دل و بغض صدایت
آرام روان گشت دلت سوی خدایت
رفتی به در خانه آن قاضی حاجات
یاد آر مرا ملتمس لطف و دعایت

امشب شب قدر اوله التماس دعای بسیار

التماس دعا...

شادی شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 http://shadi-shadi.blogsky.com

همیشه هم قافیه بوده اند، “ســ ـ ـیب” و “فریـ ـ ـب”!
همانند سیبی که آدم و حوا را فریب داد و حالـــا هم با هم میگوییم
“سیــــــــ ــب”
و دوربین های عکاسی را فریب میدهیمـــ
تا پنهان کنیم اندوهمان را پشت این لبخند مصنوعی…

بسیارزیبابود ممنون...

فاطمه پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:14 http://life-me.blogsky.com/

سلام عزیزم
خب من کجا نظر بزارم

الهییییییییییییی...
ببخشید....

شادی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 http://shadi-shadi.blogsky.com

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

"التماس دعا"

التماس دعا عزیزم

شقایق شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:43

بچه پررو میزنم لهت میکنما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا به تو تبریکم نیومده!!!!!
یکی طلبت گنده بک زشت...

به ما نمیخوری

شادی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:29 http://shadi-shadi.blogsky.com

قهوه

خدایا …
یک امروز را مهمان من باش …

به یک فنجان قهوه تلخ …

دلت نمیخواهد طعم دنیایت را بچشی ؟؟

بسیار زیبا بود عزیزم....
مرسییییییییییییییییی

شقایق چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:04

سالیوان اومده بودم بابت گند امروزت حالتو بگیرم ولی دلم نیومد...
ماه گرد دوستیتون مبارک بیریخت جونیام...
راستی من قبل مشهد بوفمو میخوام...میتونی به عنوان سر توشه واسمون بوف بیاری دم بدرقه
دوستم من هنوز کماکان حالم خوب نشده دعا کن حداقل مشهدو زودتر خبر بدن وگرنه دق میکنم بخدا...

حیف که آذرماهی هستی وگرنه...
بیخیال خط و نشون
مرسی از اینکه به یادت بود
به روی چشم، بوف که سهله شما کوفت بخواه (ترجیع بندو داشتی :D )
ایشاللا که مشهدتون اوکی بشه، برید حال کنید ده روز

میم زو سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:46

وتمام ستایشم از آن توست
و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای تو
ای پاکترین پاکها تو را دوست میدارم از اعماق وجودم
و میبوسمت با تمام جانم
و لمست میکنم با تمام روحم

تو ای همسر مهربان و زیبایم
با تمام وجودم دوستت دارم و عاشقانه میپرستمت

فدای تو بشم گلم....
جیگر شاعرجونمو....
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد